Y-tunnus:  1091017-1
Laskutusosoite: Läntisen Keski-Suomen musiikkileiriyhdistys ry/
c/o Noora Kinnunen
Tarhiantie 21, 42700 Keuruu

Läntisen Keski-Suomen musiikkileiriyhdistys ry:n toiminnan päätarkoitus on edistää lasten ja nuorten musiikkitoimintaa järjestämällä vuosittain valtakunnallinen musiikkileiri Keuruulla. Yhdeksän päivän musiikkileirin ohessa yhdistys järjestää musiikkileikkikoulun alle kouluikäisille lapsille sekä musiikkikursseja eri ikäisille osallistujille. Lisäksi leirin ohessa järjestetään Soiton paikka -festivaali yhteistyössä Keuruun kaupungin kulttuuritoimen kanssa. Leirin historia alkoi vuonna 1971, jolloin Läntisen Keski-Suomen musiikkileiri järjestettiin ensimmäisen kerran. Nykyään leiri tunnetaan Keuruun musiikkileirinä ja kesän 2024 musiikkileiri on järjestyksessään 52. leiri!

Voit tukea toimintaa osallistumalla talkoisiin ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi.

Liity jäseneksi lähettämällä sähköpostitse (kanslia@keuruunmusiikkileiri.fi) seuraavat tiedot: jäsenen koko nimi, syntymävuosi, kotiosoite ja sähköpostiosoite. Jäsenmaksun suuruus on 19€.
Liity kannatusjäseneksi lähettämällä sähköpostitse (kanslia@keuruunmusiikkileiri.fi) seuraavat tiedot: jäsenen koko nimi, syntymävuosi, kotiosoite ja sähköpostiosoite ja maksa valitsemasi suuruinen kannatusmaksu yhdistyksen tilille FI8747621020018188 .

Jäsenetuna sekä kannatusjäseneksi liittyessä tarjoamme Soiton paikka -festivaalipassista alennusta 10€. Yrityksille tarjoamme lippupaketteja valitsemaanne Soiton paikka -konserttiin.

Toimikaudella 2024–2025 musiikkileiriyhdistyksen hallitukseen kuuluvat:
Olli Hirvanen, puheenjohtaja
Johanna Hämäläinen, varapuheenjohtaja
Seela Viitala, hallituksen sihteeri
Noora Kinnunen, talousvastaava (talous@keuruunmusiikkileiri.fi)
Enni Uitamo, hallituksen jäsen
Anna Mantere, hallituksen jäsen